Friday, May 7, 2010

ada persamaan tak???

Korg teng0k la gmba kt bawah ni....ada persamaan x??? hihi....


ni gamba aku time umo 7bulan...


ni plak gamba ija umo xingat...hihi...

.

.

.

.

Daddy banyak kali ckp r0man ija ngn aku sama time aku kecik2...daddy siap tunjukkan gmba lg kat aku..susah payah daddy ngn mummy carik gamba ni...ha, ni la gmba nya...hihi, tengok bt0l2, haah la....muka aku time kecik2 sama ngn ija la....ija curik r0man aku ni..adik aku (ayh ija) ngn adik ipar aku (ummi ija) pun bila tg0k gmba ni di0rg kata sama.....

2 orang yang nak merapu jugak!:

azie azmi said... [Jawab balik]

huhu..mmg samo pun..mcm anak akak kalau org xtau...hehe...