Thursday, May 19, 2011

Lepaking kat Dataran Nilai


Kalau korg pehatikan, betuk menara jam tuh lebih kurang serupa dengan Jam Gadang yang ada Kat Bukit Tinggi, Indo...boleh refer entry bukit tinggi tuh kat sini

Dah lama teringin nak lepak kat Dataran Nilai...boleh di katakan tiap2 minggu duk lalu lalang buat semak jer aku kat situ....tapi, nyinggah nyer x jugak.....

Akhirnya...cuti time wesak lepas dapat jugak nyinggah..lepaskan ajat di hati...walaupun time tuh ujan rintik2, air begelora....nak bawak dak ira main2 sebenornya....tapi, bila sampai kat sana....nak bedukung jer pulak dah...turun pun kejap jer....

Xpa la, janji dapat jugak menjejakkan kaki ke sana...gamba yg sempat di ambek pun x banyak...nengok ler kalau sudi...xsudi?? sila tekan pangkah atas nu..hehe







Ira patern muka dia memang cam tuh...sangat jarang nak nengok dia senyum @ sengih...kalau di agah pun, dia akan buat muka blurr dia tuh..hehe....



9 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

jauh tak dr rumah Ayung ni ?

yatie Awang said... [Jawab balik]

takkan jalan2 je, shoping banyak tak..ni mesti penuh satu kereta haha

cikmOt said... [Jawab balik]

sesekali melepak cam gini sonok jugak kan...

iniialahaku said... [Jawab balik]

penah lalu je kat sini...2pon wktu mlam...nk g KLIA...

Are RicH K said... [Jawab balik]

erk.. ayung dok nilai ke... =.=

AYuNG said... [Jawab balik]

@khairul
sengah jam jer bang..:)

@yatie awang
xbli apa pun kak..hehe, ayung jarang bli kain2 kat nilai tuh..:)

@cikmot
yup2...merapatkan hubungan kekeluargaan..chewaahh..:)

@iniialahaku
apa kata pasnih singgah pulak..:)

@POSH76
hehe..thanx :)

@are rich
x duk nilai, tp senang nk ke nilai..awat? hihi..:)

@kaki sosial
lebih kurang gitu la..isi masa lapang..:)

@acan ketot
duk mana?