Tuesday, June 7, 2011

Bai Bai Bai

Macam yag aku kasi tau minggu lepas....ibu ngan ayah ira nak balik ari jumaat lepas..mau angkut ira pulang ke hometown dorg kat Labuan...

Adik aku dah pun selamat smpai kat hometown mentua dia kat sana...Naik flight dari LCCT kul 6.20ptg ari Isnin ari tuh..

Sekarang...ari2 yang dilalui dah xda ira kat umah...amat buhsan! Boring..kalau ada ira boleh jugak main kejar2 ngan dia... (walaupun, aku yg kejar lelebih...dia steady jer jalan terkengkang2..hehe)




Gamba di ambek dari entri : sini

Opah kat umah terus demam selsema..hehe, Ira memang rapat gilak ngan opah dia...1st day ibu dia smpai ari tuh pun smpai dia xnak ngan ibu dia...duk melekap ngan opah..

Ngan aku xyah cita la...aku nih kuat menyakat..hehe, kekadang jer dia nak ngan aku..yg selebihnya, mmg xnak la..melainkan kalau kat tangan aku ada makanan...kompom dia datang..

InsyaAllah..raya nih baru jumpa Ira balik...





2 orang yang nak merapu jugak!:

AYuNG said... [Jawab balik]

@syrupmasin
iye, budak itu memang comel tapi belum gile lagi...keh2..:)