Wednesday, June 1, 2011

Dah rabu dah..


sangat suka nengok ira betudung, nmpak comelll sangat..

Jumaat malam,ayah ibu ira nak balik...mau ambek ira...sedihh...

Time adik aku kasi tau dia nak balik ari tuh, aku igt kan dia cuma nak balik jenguk anak dia....pastuh, tetiba dia cakap nak balik ambek ira...terus rasa sebak...sebab dh mula rapat2 ngan ira (walaupun, dia xbapa ngam ngan aku...)

Nak buat camna? Dah memang anak dorg pun...bila2 masa jer adik aku boleh ambek ira....huaaaa, tetiba rasa nak kawen..nak buat anak sendiri...

Xsempat ira nak jumpa kak ija ngan ayizz...yg lagi 2org tuh mungkin balik dalam minggu depan..

Xsempat jugak aku nak bawak ira p jenjalan...aku igt nak bawak ira, kak ija ngan ayiz jenjalan pegi mandi manda kat hutan lipur...dan nak balik dah budak nih...

Xsempat jugak...xsempat jugak...xsempat jugak...abis, apa yg sempat ntah aku nih? hehe..


ira memang pantang nmpak tudung besidai, mula la dia ambek tudung tuh nak pakai...tapi, pakai stail dia la kan..hehe..



Time masuk kan dia dalam buai, camnih la kerenah dia...hehe



Siap buleh duduk bagai dalam buai..macam2 budak sorg nih...


Yg sempat aku nengok....ira mau la jugak dgn org2 yg ada kat umah tuh...walaupun sentiasa melekap kat opah...tapi, kalau bawak dia p bilik air nak mandikan dia, xda hal..ngan sesapa pun mau...

Aihhh...nanti mesti rindu kat ira balik...bukan dekat kalau nak p tengok dia...kena menyeberang laut china selatan...jauhhh tuh....



6 orang yang nak merapu jugak!:

bujal X said... [Jawab balik]

cepat2 la buat anak sendiri~~he~~

akubiomed said... [Jawab balik]

Samalah baby saya di rumah pantang tinggal mesti meniarap didalam buaian

puanbee said... [Jawab balik]

haa cepat2 lah kawin ..pakai tudung nampak lain si ira tu

AYuNG said... [Jawab balik]

@akubiomed
Ohh..skang mmg patern suma baby tdo camtuh eh dlm buai..:)

@puanbee
ehhe..aminnnnn....