Sunday, December 25, 2011

Holiday

Tadaaaa...
Tetiba ujung minggu muncul pulak entry dr aku kan..hehe..

Dah ujung tahun, masanya utk menenangkan pikiran..hehe..Masa utk bercuti bersama keluarga...aku dh start cuti panjang dari 23 ari bulan ari tuh...& akan naik keja balik jumaat depan...nak perabih kan sisa2 cuti yg tinggal..

Tahun nih punya family day kitorg lepak kat Ilham Resort, masih jugak kat PD...Last year pun kat PD, this year pun masih kat PD...adehh, tapi..nasib baik lepak kat tempat lain pulak..

Yang best nya tempat nih, siap ada wifi....bolah gunakan tnet dorg smpai lebam..dan, nasib baik jugak daddy angkut dia punya laptop...



Laju woohhh dorg punya wifi nih...nak bukak pesbuk, twitter, blogger pasti tiada sebarang masalah..hehe, i like!



Benda utama kalau ada tnet, kena cek email dan jugak gugel reader...mana2 belog yang update dapat la aku baca kesemuanya...tuh baru sehari x bukak reader...kalau 3 ari langsung xdapat tnet, harus la melebihi 3ratus...rajin sungguh korg! tabik spring..hehe

Cita pasal holiday akan menyusul bila aku dah balik nanti..nih kira teaser la nih, org lain buat teaser..aku pun nak jugaaakkk..


Chow!

4 orang yang nak merapu jugak!:

Yatie Awang said... [Jawab balik]

semua orang bercuti ni...bestnya

ooo...curi lain ek hehehe

Tiga hari dalam hidup

khairul said... [Jawab balik]

sama2 kita mkn angin kan hehe

Afzainizam said... [Jawab balik]

uihhh musim orang cuti panjang ni.... kalau tak habiskan cuti rugi nanti

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal