Wednesday, April 25, 2012

Alahai rindu..

Kadang2 bila dah terlalu sangat rindu....kita mesti teringat yang teramat sangat kat dia kan...Macam tuh jugak dengan aku! Aku sangat2 rindukan budak nih!!



Sejak pas cuti bulan 12 ari tuh, budak nih memang duk ngan kitorg! Tapi...bila ayah dia balik awal bulan 3 lepas, dia terus ikut ayah dia balik....rindu sgt kot ngan ayah dia....

Pastuh skang nih...klu kitorg tepon nak cakap ngan dia.....dia buleh nangis pulak dah....hehe, mesti dia takut kot ayah dia tinggalkan dia kat kg. balik....

Time dia duk sini dulu, sempat la sekolah kat sini kejap...Macam2 ragam dia dengan aku....tuh yg buat aku rinduuu sangat kat budak nih skang!

Gamba di ambek dari ~~entry nih~~


Dalam bab2 posing...serah la kat dia....hala kan jer kamera kat dia...kompom ada jer posing budak nih....


Kan? Kan? Kan?
Tuh baru selai gmba yg aku tepek kat sini...belom gamba yg lelain lagi..hehe, ntah mana ntah dia blaja duk posing2 gini...

Alahai rindu sangat.....




Chow!!


1 orang yang nak merapu jugak!: