Saturday, March 6, 2010

Adeh, t.o.u.c.h.i.n.g la plak...


HadOOii, tetiber je raser cm touching plak time nih....apsal ni???

aper perasaan korg..(yg sudi bc blog aku nih) klu korg ader suker kt sesorg tp sesorg tu bt xreti je ngn korg....korg sndri x tau yg dia suker kn korg ker x? tp klu nk di tengok kn, dia pn menunjukkan reaksi yg samer....aper yg korg akn lakukn???

kisah nyer, aper kena ngn aku ni..tetiber je touching plak...merapu jer pepagi buta ni.....dh namer nyer ayung merapu...merapu jer la kjer haku...hak3.....

tp...aku bkn setakat merapu jer weh, tp ni la yg sememangnya dengan niat aku tulis kt cni....adeh......

help....help......!!!~~~~

2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

eh, apo kono eh jang... hik3...

ala, klu dah suko tu bagi tau yo la kek empunyo badan. klu kono rejek xpo. pueh hati. dari ko simpan2 peh tu merano sorng2.

mano la tau kot2 dio pon samo perasaan dgn ko... kan sonang... malu? tolak tepi la beb. kate rock!!! hehehe....

AYuNG said... [Jawab balik]

kah3....
agk kelakar idea ko....
tp blh di terima pkai gk....keh3......