Friday, April 23, 2010

Nyampah......

Aku sungguh nyampah apabila waktu rehat ari jumat aku xleh nk tdo.....betapa sakit nya ati aku....geram xterkata.....

dah la, ari ni rehat punya la lama....dr kul doblas smpai kul tiga.....(ikut suka ati aku jer.....kul 12.15 smpai 2.45la), punya la lama aku try baring kiri, baring kanan....xmau jugak tdo.....

penyebab nya adalah:

1. selsema
aku bila dh selsema, ni la pakto2 yg menyebabkan aku teramat payah la sangat nk td0..hidung tersumbat....aku dh flush banyak kali pn, still cenggitu gak....hishh....idung ni.....

2. batuk
ni pun penyebab gk...bila aku batuk, aku susah nk benapas....apatah lagi nk benapas dlm lumpur...kim salam....

3. apabila batuk dan selsema dah bersatu, maka terjadi la sindrom payah nak tdo....dlm erti kata lain, aku x suka klu aku selsema dan batuk....nyampahhhhhh sesangaaaaattttt......

jadi.....aku pun mengambil keputusan untuk telan lagi ubat selsema..mana la tau kot2 mau plak layan ker mata ni...tapiiiiiiiii, hammmpeeehhhhhhhhhhh............cam tu gak deh....x mau gak lolap mato den nih.....

Huh, nyammmmpppaaaahhhh


0 orang yang nak merapu jugak!: