Monday, April 19, 2010

Senin yg membusankan....!!!!

Pagi senin yg membusankan.....sungguh busan sekali....had0i.....ngaper la bos ni ada kt belakang ni...susah bt0l aku nk bt kja haram.....dh la pc haku ni ngadap bt0l2 ke belakang...apa2 jer pn yang aku buat mesti dia tau punya...

huh....nyammmppppaaahhhhh.........

ada cita menarik ckit jer la pagi ni...ada la sorg mber dia ada kja kt area sban...pastu, aku tau dia g opis depan nih...sj la usha line...tg0k btl2 dia ada....tp xda la aku turun der...masak aku nak naik atas balik kang..tengok keta slamber derk jer prking kt tepi tuh...mengahalang lalu lintas bt0l....tunggu punya tggu, haaaa..............baru nmpak deh...terus aku call di0..roman deh, dia nmpak haku...ntah ye ntah x...bukan leh cay0 di0 tuh..haha

sebenar nya, aku saja jer taip bndalah nih...nk ilangkan busan....nyampah si0tzzz asyik buek k0jo jer....

0 orang yang nak merapu jugak!: