Friday, April 9, 2010

sungguh X S0DAP!!!

ari ni den mengumumkan bahaw0 ari ni adalah WEDDING ANNIVERSARY my mummy n daddy...& besempena dgn ari ni, aku pun dh cipta 1 plan yg agk ntahpap0ntah (n_n) bersama adik den c debab...haha, xla best mana pun..aku mtak kit0rg 2beradik teng duwet nk blnja family mkn...aku bawak family aku g makan kek k0dai pak johny nih......

korg nak tau x...time aku smpai, punya la ramai org yang duk tggu turn kt situ..wah, dm ati aku dh berbunga2 girang dah....fuhh, kompom s0dap ni..time tunggu turn tuh, mat bagla tu ambik ler 0der kit0rg 1 fmly..kit0rg 0der 1set masak stimb0t utk 4 org mkn, pehtu nasik putih 4pinggan(4 jo sobab eh c debab k0non eh nk diet..kah3), k0pak ayam, pehtuh ngn ayq nk minum la..ps dh 0der, tunggu turn meja k0s0ng utk besantap plak....

nk dijadikan epis0d petamo cit0 den nih, time mat bangla tuh antar makanan yg kit0rg p0san....perghhh, banyak r0man eh...den ingek kn ckit y0...ponuh mejo tuh..haha, xp0 la kn, dh namo eh makan utk 5org...bnd0 petamo di0 hantar, sudu ngn garpu...haha, kepek ubi bt0l la bangla ni...den nk makan la sengal, xdo sudu garpu pn xp0..tangan den ado..hampeh tul...pehtu, dio hantar plak bnd0 yang merapu ntahpap0ntah (n_n)....oooo, rupo eh bnd0 tuh, utk masuk kan kek dlm boiler tu la.....dh kat0 tadi 0der stimb0t kn....hmpeh, dh maleh nk cit0 pnjang...



epis0d kedu0.....santap pny0 santap puny0 santap....hissshhh, tekakk aku terasa sungguh xsedaaaaappppppppp!!!!!! xk0no dongan tokak den.....den teng0k daddy den berseler0 jo mkn..mummy pun sam0...pesal selor0 mereka tidak sama dengan selera aku...bukankah kita sepatutnya sehati sejiwang ker???
tengok itu daddy den tongah meny0nduk stimb0t tuh..
ha...santaaaappppp sannnnntttaaaappppp, jgn x santap......!!!~~~
itu la c debab...nk diet yer...haha

epis0d ke tig0....aku dh kenyang....xlarat lg nk mkn...sudah nya aku bt aksi kontrol cun kt ctu...ceh, budget cun je minah ni.....haha, perasaan yg teramat sgt...walhal (perhatikan perkataan walhal tuh, kompom BM aku time spm A1..kih3), family aku yg len tengah melantak lg.........
ni mummy den, t0ngah mkn laie...adeh, bawak t0ng agk eh mummy den kali ni..
ni plak daddy den, pn samo masih mkn laie...samo gak, bawak tong jgk kali ni...haha
ini c debab...
ni la hasil nya..dah abis...settle sudah..
kontr0l cun?? cun ker..haha, mcm hampeh....


epis0d ke 0mpek....mintak bil.....c debab memintak kan bil pada kakak yang cumel itu....lalu, kakak itu membawa sedulang ketas yang tertera RM101.15.....lalu, aku dn c debab pun mengeuarkn sekeping ketas juga yang bewarna biru dan meletakkan nya keatas dulang itu kembali....

epis0d ke lim0....pulang la....ap0 laie....mat0 pn dh layan dh ni....ras0 nk muntahkan balik apo yang den t0lan td pun ado ni....adeh....


m00d : xsedap langsung..

2 orang yang nak merapu jugak!:

sticky picky said... [Jawab balik]

sedap laweh...

apa da tokak ko...

den ingat lagi waktu kito poie secret recipe yg miss soh blanjo tu. tokak ko pon x kono ngan makanan tu.

apo la ekau ni...

manakan tu sumo sodap la... HAHAHA...

AYuNG said... [Jawab balik]

x sodap....x sodap....x sodap....
eden x leh terim000!!!!
tidak.........~~~~haha