Monday, June 28, 2010

The A-team...mmg best giler!!!!!

Semalam...

Tengok muvi the a-team....klu nengok muvi, mesti la ngn HIM....lama gilak aku x nengok muvi ngn pamily dah.....huhu...

Macam biasa, pot nengok muvi adalah di Alamanda Putrajaya....punya la ramai orang tengah Q up nk bli teket.......orang len suma dah sebukk nengok Toy Story 3, Lagenda Budak Setan....kitorg barulah terhegeh2 nk tengok cita nih...hihi...xpa la, sebab klu nk d ikutkan mmg 2 minggu lepas lagik dh planing..tapikkk......aku ni byak na pogram....p knduri la, p lumut la...ntah apa2 lagik la.....bnyak kn....

Di sebab kan, aku telah mengambil langkah inisiatif......aku dah booking dulu kt tenet time HIM ckp nk teng0k cita nih b4 kuar tadi.....tapi....di atas "kesengalan" diri sendiri.....aku p beratur pulakkkk....dah la Q punya la panjang gilakkkkk....sebenornya...aku booking pun takut xda seat lagi.....dengan harapan beratur ni dapat la seat belakang ckit....sebab klu kita booking, seat xleh pilih...terpaksa akur duk tempat 6 kusi dr skreen besaq punya....(korang paham x apa yg aku cuba kata kan di sini...)

Time neng0k muvi....

dah la duk seat 6 dari depan....ko bayangkan...camna mata aku melihat cita tuh dengan mata yg kecik ini...dengan skrin sebesar dinosor itu????? dapat ko bayang kan???

hah??? x dapat???

x dapat sudah........sakit mata, sakit tengkuk, sakit belakang.....sakit2 sebab nak tengok & cuba utk memahami cita tuh....

Tapi......

The A-team...mmg best!!!! best giler......cita nya lebih kurang cita the Loser......mmg best la...xdapat nak di gamba kn dengan kata2...hihi....

Anyway..thanx a lot 2 HIM.....;D




0 orang yang nak merapu jugak!: