Saturday, July 3, 2010

Nyum....nyum....

Menu spesel ari ni....

Prezenting...

Rendang Daging.....

dan dah tentunya...
mummy haku la yg masak...hihi...


p/s: ni kalau HIM baca, kompom haku kena perli lagi nih... (nasib la dia xbca nih.....ngee~~)


tujuannya....


Nak makan dengan lomang...


Kalau ikut stail org n9, lomang ni blh jugak di makan dengan durian...lebih2 lagik, klu dapat makan dengan durian D24 ni....fuhhhh, terasa betul kat anak tokak kesedapannya tuh....pada sesapa yg x biasa, boleh makan lomang dengan kawan yang paling biasa iaitu rondang....

sekarang....

aku nak melantak....


2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

bilo ekau nak nunjuk skill masak ni? asyik mummy yo yg masak. ekau bilo laie. hehe...

fuh, sib baik dah dah isi teng porut tadi. takdo la terliur nengok rondang ni. haha...

satu laie durian yg sodap, IOI... lagi malatop weh... huahua...

AYuNG said... [Jawab balik]

den nk nunjuk kn skill masak, kono tungguuuuuu....kikiki

rondang tu sodap wehhhhh....nyum2..

durian tu pun, mmg sodap.....tobal isi eh....nk torai, meh la wehhhh...

pendek kato, sumo sodap la..ni yg buek den lapa balik nih.....;D