Tuesday, August 31, 2010

Bebuka posa besama HIM....

Mocehhhh yer HIM sebab merealisasikan impian saya mau buka posa besama kamu....hihi...

Ni nama nya ayat hambek ati, sok lusa buat nya HIM buat x reti ngan haku sebab x ucap mocehhh x ke naya haku kan???

Sebelum tu, kitorang kuar aroud kul 3sengah ptg...aku dah cakap ngn HIM p la jalan carik kedai buka dulu...booking.....dia cakap redah jer....erm, layankan jer la...

Jenjalan kat alamanda...kompom dia fenin hikut haku...hihi, mau nya x...asal jumpa kedai kasut jer aku masuk....dia lak, aku ajak masuk duk tunggu kat luar pulak.....malu ehhh.....

Pastu, terus jalan carik pot mau bebuka kat area bangi...

Bebuka kat area BB.Bangi, seksyen bapa jangan la korang tanya aku, bukan aku tau pun...aku tau jalan jer.....buka kat RESTORAN LIMAU NIPIS...(dah betul dah, HIM ok x??? hihi)....servis??? ok la jugak kot.....kitorang sampai dalam kul 6 & dalam kul 7 (yang pentingnya sebelum bebuka...) menu kitorang dah sampai....not bad la kan servis dorang....

Gamba?? X hambek pun sebab hp haku dah xda memori...nanti payah nak transfer gamba..


2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

nasib baik den x dating kat alamanda. klu x jumpa den ngan ko. hik3...

AYuNG said... [Jawab balik]

tau xpo.....hihi, ko kuar mano smlm??