Friday, August 20, 2010

ber0k C yg memang mcm ber0k..

Tension!!!!

Dah seminggu ber0k C betul2 menguji tahap kesabaran beposa haku....

Banyak kali kena maki, kena hamun....tapi, xda guna nya....

Memang betul2 xbebaloi2.....

Skang ni, aku bebetul rasa macam nak teminate jer ber0k C tuh...tapi, my daddy pulak x bagi....

hishhhhh~~~tekanan!!!! perasaaN..


3 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

apakate teminate bepok c pi tukar berok d. hehe.. berok d best. x pon try berok m ke..

AYuNG said... [Jawab balik]

hah, tu la pasal...
dalam petimbangan...

weh, ber0k D hokeh ker?
line clear x??

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

berok d setakat ni ok. kadang2 ada lah jugak xde line. tapi x lama la pastu ok je balik.

gunalah digi... hehe...