Tuesday, August 17, 2010

Mimpi

Secara x semena2, aku mimpi pasal ular...

eh?? pehal???

tapi dalam mimpi aku tuh, aku bunuh ular tuh....

bila bangun pagi, aku terpikir.....mengikut kata orang tua2....(xtau la org tua mana, org tua aku ker?? tidakkk...) kalau kita mimpi ular, maka nya...ada orang mau masuk meminang....

Aaaaaawwwwwwww............yeker??

Dato' M ke yang nak minang haku nih......terharunya............

Wokehhh, behenti berangan...........

Sampai opis pagi nih, terus google.....

Dan jawapan nya adalah ini:

>>Mimpi bunuh ular : Akan berdepan dengan pesaing atau musuh dalam bisness dan anda akan menang..


Ini hanya tafsiran jer.....

Tapi.....bila masa aku buat bisness?? aku nak niaga apa?? yang pastinya, aku menang!!!

Hip hip hooreyyyyyyy...........



*****************************************************

Tidak perlu mencari teman secantik Balqis andai diri tak sehebat Sulaiman...tidak perlu seteguh Ibrahim andai diri tak sekuat Hajar...mengapa mengharapkan teman setampan Yusuf jika kasih tak setampan Zulaikha...mengapa di damba teman hidup sehebat Khadijah andai diri tak sesempuna Rasulullah s.a.w....


0 orang yang nak merapu jugak!: