Sunday, August 8, 2010

Nak sangat tengok MUVI kan..


Sorcerer Apprentice..

Betul ker ejaan aku nih??

Tgk sikit tarikh cita tuh kuar, 22 july...tapi aku baru tengok semala...7 Ogos....hokeyyy, cukup mengikuti pekembangan semasa....yea, aku tau, HIM bz kot....eh..silap2, bukan HIM yg bz, tp keta yg xdaq..hehe

Semalam p tgk sorcerer apprentice...x ramai orang pun, tgk kt MBO sban..yela, dh kuar cita baru kan....The Airbender....tapi, aku ngn HIM baru la terhegeh2 nk nengok Apprentice...

Bagi aku, cita nie best la jugak nak dibandingkan ngn cita Eclipse.....Ada gak sikit adegan yg kelakar..mmg x rugi la klu tengok cita nih....hehe

Bapa bintang aku nk bagi untuk cita nih??

Kalau 4.99 dari 7 bintang buleh x??

Sebab apa 7 bintang??

Sebab...suka ati aku la.....hishhhh.....



0 orang yang nak merapu jugak!: