Tuesday, August 10, 2010

Rasa nak LUKU jer budak tuh..

Pagi tadi, kt Shell Sban benti isi minyak...(dh tentu la isi minyak, xkn nak isi air pulakk kan...)

Aku dh ckp dengan cukup jelas kt budak tuh, aku mau minyak 10hinggit..dia pun dh bg balance kt aku seperti yg yg aku mintak..dan bagi pendapatan aku, dh tentula dia tekan kat mesin tuh 10hinggit kan....

Nama budak Sapuan...Macam mana aku tau?? sebab...aku nengok name tag kt baju dia la....

Time aku isi minyak, dah smpai angka 10hinggit....aku tengok meter tuh jalan makin laju pulak....pastuh smpai la ke 20 hinggit...aku ingat dia nk benti...tapi, xjugakkk....bejalan jugak laju lagi......dah smpai 30hinggit......laju jugak lagi....ni x leh jadi nih.....aku stop kan nozel (btl ker aku eja nih?) then....aku masuk balik dengan muka yg agak pelik....

Haku : Tadi sy mintak minyak 10hinggit kan...
Sapuan : Haah....(pastuh, muka dh cuak takut kena marah kot.....)
Haku : Bis....skang ni macam mana?
Sapuan : Diam membisu..............

Pastuh, ada la akak tuh sorg...dia la yg cakap budak tuh dh tertekan amount 50 hingit untuk minyak....tp balance yg dia bg aku, mmg utk minyak 10 hinggit.....

xpasal2 aku kena pulak bayar tambahan 21hinggit++..............

Hishhhhh.............rasa nk luku jer budak tuh...

Nasib la aku ni ada cash dlm purse....& nasib jugak la mood aku ok pagi2 nih.....kalau x, kompom pas isi minyak banyak2 tuh tadi, aku cabut punyaaa..............x pun, pas isi minyak, klu dia suh aku bayar, aku cakap tu bukan salah aku jer.....Mau nyer x, aku mintak 10, dia bg aku 50....sapa yg salah??

Bengong!!!!!~~~~



0 orang yang nak merapu jugak!: