Friday, October 15, 2010

Bajet oh bajet...

Alhamdulillah...

Bajet 2011 baru jer tadi di bentangkan....Dan dh tentu nya org2 goment tuggu bonus......tapi hampaa..................xpa, bersyukur la....sekurang2 nya, pegawai goment dapat jugak imbuhan ujung tahun ni utk anak2 yg besekolah....rezeki jugak tuh kan.....

Tapi bagi aku.................yg paling hepi......

Kontrak dapat smbung lagi setahun!!!!! Yeayyyy........

Syukur...........

Xyah nak pening pala carik keja utk tahun depan.....


**Nak tau lebih lanjut pasal bajet, tunggu paper sok..hehe


2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

aku langsung tak tgk bajet kejaan ni. aku tunggu bajet laki aku je lah. ntah bilo nak bentang tuh, tak dapek di kesan. muahaha..

sambung kontrak? wa... tahniah yo.. asal diorg tak serap je ko keje situ terus?ish2.. musykil jugak aku nih...

AYuNG said... [Jawab balik]

uih.....bajet laki ko lagi menarik tetarik da bom dari bajet kerjaan nih...mmg bebaloi2 tunggu bajet laki ko tuh...eh?? bukan tiap2 minggu dio bontangkn kek ko ker??...hua hua hua....

ntah la weh, mungkin kerjaan xdo bahjet utk yang tuh lagik kot..hehe...