Wednesday, October 13, 2010

Memantangkan diri!!

Uishhhh....bahaya betul tajuk entry nih.... Balik2 umah tadikk, bukak tudung meja.........sekali nmpak kodok (ni bahasa aku...bahasa luar korg panggil jemput2 kan...alahai, manja betui panggil cenggitu kn..hehe)...terus capai baru jer nak ngap...mummy jerit dari depan.......

oi..kau buat apa tuh?? (mummy aku memang cenggini, panggil oi2 jer......)

makan kodok....

oiiii...jgn makan la........tu kodok udang.............

erk............terus letak balik...baru jer stat nk kunyah...kempunan la aku gamak nya!!!

Pic google ajer...ni bukan yg mummy aku masak...

Pagi tadik, dapat balun nasi lemak.....azie blanja.....mocehh yer azie....mudah2an murah rezki azie & semoga bejaya kat masa depan......azie ni br je dpt jawatan tetap...Alhamdulillah...laaa ni kat opis, tinggal aku ngn bella jer...dulu kitorg p mana2 berempat...awal2 ari tuh sopi dpt tetap, kali ni turn azie plak.....bella...turn kita bila yer??? erk.....**amin**

Azie yang sedia maklum aku ni tengah memantangkan diri, dia beli kn utk aku nasi lemak ngn lauk kentang yg ada daging tuh...ayam rendang ngn ayam sambal, aku boleh pandang jer....wehhh, sedap nya korg makan....anyway, thanx........

azie...nanti jangan lupakan akak tau..huhuhu...tetiba sedih plak...




5 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

oit oit..

ada kurang x makan ubat tu?

AYuNG said... [Jawab balik]

uik??? ko pun panggil oit dh?? hehe...

ado lak urang deh, dh koring dh...ko nyo gugu gaga ado laie x??

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

den punyo mmg ado. tapi tak toruk lah. masih buleh di kawal. hehe..

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

eh, lupo lak.

den raso ko kono hontian makan steambot la. sbb tu kan sea food. punco gugu gaga. tol tak?

AYuNG said... [Jawab balik]

ni tongah pantang la makan stimbot nih...penyakit weh....

yo la..akan den usoho kn pantang makan stimbot tuh...tapi kot pantang jumpo buleh x..??

hehe