Tuesday, December 7, 2010

Rapunzel : A Tangled Tale

Rapunzel adalah sorg katun yg comeyy....

Menyeronokkan!!!!!

Alangkah indahnya kalau muka aku pun comey cam muka rapunzel gak...(Opsss....hishh...xbesyukur langsung aku nih..hihi..muka skang pun kira comey jugak apa....perasaaN!)

Semalam muvee time...

Best gila la cita rapunzel nih...sesuai di tonton oleh suma lapisan umur..tapi, biasa la..kalau dah nama nya cita omputeh, dia akan ciplak dr fairy tale yg dolu2...tinggal dia tukar ckit2 jer...al-kisahnya, kurang lebih cam cita cinderella..

Rapunzel nih, time dia kecik2 kena culik ngan nenek sihir....nenek tu kononnya nak nmpak muda..tu sebab culik si rapunzel nih...time rapunzel nih dah besar...panjang gila rambut dia...bekenan betuii aku nengok...dalam hati sempat lagi berangan, sok2 kalau aku dh kawen, ada anak, aku nak jugak anak aku rambut panjang sangat cam rapunzel nih...hihi...

Pastuh, part yg kelakar tang kuda si Flyyn nih...haha, amat menggelikan hati karakter dia..Xcaya, p tengok, sure tebahak2...


Time tgok muvee tuh, ada dengar sore budak gelak tebahak2...memang bagus betui budak tuh, paham jugak cita tuh...hihi, mmg puas hati betul dia gelak....comeyyy...

Korg nk tau lebih lanjut, p la nengok yer...sungguh x merugikan...besttttt!!!!



0 orang yang nak merapu jugak!: