Wednesday, December 1, 2010

Ron 97 NAIK lagi 15 sen!!

1 Disember 2010 : 12tengah malam..

Terima kasih pihak kerajaan kerana menaikkan harga minyak lagi 15sen..

Pasnih, letak jer la minyak 95 kat dalam corong keta ker corong motor memasing....hah, yg tu setakat nih xbapa nk nek lagikk...tapi, pasnih xtau la pulak kan...

Hah, ni baru betul2 di kata kan...

"Rakyat didahulukan, pencapaian di utamakan...."

Terima jer la wahai rakyat jelata sekalian...nak bising pun xguna...dah nek pun....huhuhu


Sumber: Kosmo Online





6 orang yang nak merapu jugak!:

ber_u_wang said... [Jawab balik]

gaji tak naik naik... barang je yang naik.

yuyu said... [Jawab balik]

ni lah dia parti ketuanan melayu. biar melayu naik tapi islam tergadai.

nnti aku undi bendera hijau. muahah...

alexa yussida said... [Jawab balik]

hAHA..baru nak komen..skali bace ayat atas ni buat gelak je:P

hah, nk kritik la tu kn....

lantak korg la...

aku publish jer suma..haha

:p

AYuNG said... [Jawab balik]

@aku_bukan_beruwang

betul2..ayung sokong!!!

@yuyu

Jangan wehhh....undi la yg ADIL..hak3...eh, jap2, ko dah daftar ker? hak2..

@alexa yussida

hehe...tau dah musttiii suma mau kritik punya..hak besuara masing2 kan....:)

yuyu said... [Jawab balik]

adil pon sama senget.
aku nak bendera ijau jugak.
aku nak naik bulan.

HAK HAK HAK...

AYuNG said... [Jawab balik]

yuyu

wahhhh...hebat ko...hak3
jangan lupa jalan kan tanggungjawab...:)