Wednesday, January 5, 2011

Dapat watermark dahhhh....

Hepi-hepian nihhh..
Pagi tadi cek mail.....ada email dari nadia ar-rumaisha
Aku dah bajet dah...
Ni mussstttiiii watermark nih
Sekali bukak...mmg betuiiii..........
Huaaa.....sangat menarik, tertarik, da bommm....
I like......hehe

To nadia ar-rumaisha
Thanx a lot....
Ayung mmg suka bangat nih!!! hehe...

Utk permulaan nya...
Aku nak jugak tepek kan pic yang sudah di letakkan watermark dari hasil tangan nadia...
Nak tengok x?
Tak nak tengok pun aku paksa tengok jugak....hehe
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaaaaa.........

haha...saja aku tepek kan watermark tuh beso2 ckit...kasi clear korg nak tengok....Cantek x?? Sapa berani jawab x cantek, tekan pangkah skang...hik2....


Tang payung dalam watermark tuh, aku yg request kat nadia nak yang ada payung...sbb aku kan ayung, tapi bukan payung...eh, ada kena mengena ker? haha....biaq p la.....


3 orang yang nak merapu jugak!:

yuyu said... [Jawab balik]

hahaha... sengal.

mulai saat ini, haku nak panggil engkau payung lah. HAR HAR HAR...

AYuNG said... [Jawab balik]

@Nirelwof
TQ....:)

@yuyu
Oihhh...jangan...jangan begitu..haha