Monday, January 3, 2011

Nak mintak sori...

1st day dalam tahun baru umah aku ada kenduri...kenduri sambut menantu ngan cucu daddy dari Sabah..
Petang tuh pulak, adik aku yg kembar tuh buat ada hal...
Fenin pala....
 
Dalam masa 3 ari dalam tahun baru nih, mmg sebok duk uruskan adik aku yg kembar tuh...
Kenapa ngan dia?
Xpayah la aku cita kot....
Nasib baik abg (kembar dia) ada kat umah...
 
Tapi...alhamdulillah...
Rasa nya suma dh setel kot...
Adik aku yg kembar tuh dh pulih macam biasa..(InsyaAllah..)
 
Aku nih pulak...
Mmg nak sangat update pasal kenduri kendara...
Nak sangat update pasal aku p jenjalan kat Masjid India..hehe (macam la org len x p masjid India kan...)
 
Ehm...tunggu la  yer....
Kalau aku ada masa kang..aku update ek...
 
-ni adalah cetakan email...kompom signature aku xda nih....(pasti!!)
 
 
 

0 orang yang nak merapu jugak!: