Thursday, February 9, 2012

Nak jawab apa?

Dialog

Cikgu...anak cikgu yg solong tuh dah kawen ker?

Belom lagi..

Saya ada anak buah keja bla bla bla dekat bla bla bla, skang tengah mencarik teman nak di jadikan intan dalam hidup...Kalau anak cikgu tuh nak, boleh la kawan2 dulu..Anak cikgu dah ada pakwe ker?

Ntah la....yang tuh kena tanya dia..

Nanti la saya bawak gamba dia bagi kat cikgu...

_____________________________________________________


Bila keadaan macam nih?
Rasa-rasanya apa yg perlu org pempuan jawab?
Nak cakap nak terus ker nak pk dulu ker cmna??


Any comment plz?


Chow!!


7 orang yang nak merapu jugak!:

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

ehem ehem....ada orang kena risik ke ni...hehehe

Cik Azizah said... [Jawab balik]

emm..kalau jijah mungkin nak kawan2 dulu..kalau ok boleh proceed kot..hehe ayung ade can ni!! kena risik la..heeeee

eB ezrin said... [Jawab balik]

kalo eB eh?
ok jerk.
jumper.
pastuh br decide.
kalo pandang sepi trus. x baek plk. :)

~diAhOntHeblOg~ said... [Jawab balik]

xpe..layan kn aje..xsemestinye nk kena tawen trus kan..sbb kadang jodoh kite xtau..usaha perlu.. :P

Cik Bambam said... [Jawab balik]

apa slhnya kenal2 dulu.. kot berkenan ker kan.. :P

wanbu said... [Jawab balik]

hehe... tunduk malu tersiput-siput nampak egegege

layankan jerk... mana tau terkenan plak hehe.. :P

gud luck la yer ^_^