Tuesday, March 6, 2012

Hari2 kat pizza hut!



Terdengar la eklan pizza hut nih kat radio...ewahhh, la nih...skang dorg nih buat promotion till weekend ler....amat bagussss sekali ya!

Walau pun aku bukan penggemar pizza yg tegar...ewah, ayat den....tapi, dengan berbekalkan harga diskon 50% nih...sapa yg xnak try kan....ari2 mau try....

Dan yg aku tau...

Pizza hut nih xda limit time macam kat fastfood restoran yang lain...means, kalau offer ari senin tuh...kalau buleh beli dr ikut suka korg...smpai la retoran pizza nih tutup...tuh pun, kalau masih ada stok yer...yang penting, kena la ikut offer yg berkaitan...

Kalau aku silap, sila betul kan...

Minggu nih gaji kot....Yuhuuu, lama xpegang duit sendiri dah....ke pizza hut yuk! Aku blanja....tapi, guna duit korg sendiri..hehe


Chow!!




9 orang yang nak merapu jugak!:

Emma Eema said... [Jawab balik]

kak ayung.. blanje makan pizza ek ??=)

Anonymous said... [Jawab balik]

nak ikut...nak ikut....nak ikut....hehe

Anonymous said... [Jawab balik]

nak makan juga....nak makan juga......best best...nyum nyum......bila la nak masuk gaji nie.....

Cik Azizah said... [Jawab balik]

yok....ayung belanja guna duit ayung lah..ngehngehngeh

Uncle Jonni said... [Jawab balik]

hahaha... aku pun bukan peminat tegar oizza...
tapi sesekali mg teringin gila nak mkn.... huhu

dwaty said... [Jawab balik]

Jom pizza hut... Jumpa d sana... Hehe

~diAhOntHeblOg~ said... [Jawab balik]

wow..bestnye diskaun die..nk p pizaa la...

nadia arrumaisha said... [Jawab balik]

dah setahun kot nadia tinggal pizza....huhuhuuh