Monday, April 30, 2012

Layan Drift


Kalau nak di ikutkan bahasa gugel translate nih, tuh la deh maksud nya....Buat menda ntah duk layan hanyut2 nih? haha~~

Weekend2 lepas punya cita...Selama 2X tahun aku duk n9 nih...baru la 1st time aku tau...kat Sban 2 tuh dah bukak 1 port utk budak2 layan drift....Aku xtau la tempat tuh halal ker sebaliknya....But, yg minggu lepas aku gi...dorg siap buat tournament lagi...Maka nya nya halal la kot...

Tempat nih betul2 kat belakang Kompleks SAINS, Seremban 2 berdekatan ngan Jusco (now dah panggil AEON) ngan Sutera Hotel kalau x silap..Kalau sapa2 yg gemar sgt ngan sukan drift nih...sila la hadir..FOC okeh! Agaknya la...

Sempat pulak buat eklan...

1st time layan drift LIVE depan mata...best ker?

Jawapan aku..BEST bagi sesapa yg minat keta...kalau sapa2 yg perasan nak jadi drifter x bertauliah atas jalan raya tuh...nih la peluang korg nak tgk cara2 dorg main drift....Isshhhh, kalau aku duk sebelah driver tuh...Mengucap panjang aku...




Terbaekkk la...
Pasnih buleh pegi lagi!


Chow!!



3 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

abg minat btol ngan drift ni

fizzir mad said... [Jawab balik]

nak ikut juga...nak ikut juga....
hehe

Cik FaRiZaM said... [Jawab balik]

perghhhhhhhhhhhhhh hebak la...drifttttttttttttttttttttttt jom drift ...

salam singgah n follow sini

salam perkenalan

dr
afasz.blogspot.com