Saturday, May 26, 2012

My Favourite Animal Pal in Madagascar3: Europe’s Most Wanted

Hey.. It's back bebeh!


Aku kalau layan madagascar nih minat sgt ngan menatang nama Alex tuh...korg xkenai ke sapa alex? Ala...yg gitu-gitu tuh....hehe

Tuh yg macam singa tuh la Alex..Opssss, bukan macam tp memang singa pun


Apsal la aku minat sgt ngan si Alex nih?

Sebab kan....aku nmpak ciri2 ketua keluarga kat dalam diri Alex tuh..haha, si Alex nih nampak matang jer dalam cita tuh....redha jer melayan geng2 dia yg kepala gila2...lawak betul bila nengok eksperesi muka dia...tuh yg buatkan aku xsabar mau nonton ini muvee buat kali 3 nya....Awww!


Okehh....sikit2 cukup la kan...

Btw...buat entry nih nak join kontes nuffnang yg membolehkan korg layan primier screening utk madagascar 3nih....Perggghhh, hebat kan! Orang lain belum buleh nengok, tapi korg dah layan awal2...

Nuffnang nak bagi 30 tiket pada yg betuah tau..apa lagi, cuba la nasib korg pulak...untang2 bertuah....rezeki jgn ditolak, musuh jgn di carik weh....

Details of Screening :

Date: 5th June 2012 (Tuesday)
Time: 9.30pm
Venue: GSC, Mid Valley


Sumber gamba : Nuffnang

Nak join jugak?
Jemput2 la klik ~~sini~~


Chow!!


2 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

best ni klu bwk anak2 abg p tgk

nadia arrumaisha said... [Jawab balik]

feveret nadia jugak tp skang memang sangat xde mase tengok movie........sadis....huhuhuh