Tuesday, July 31, 2012

Ekspo Jom Beli Barang Raya, Putrajaya

Gamba kredit utk =alycia=

Dapat tau ada ekspo kat putrajaya...huh...aku pun hapa lagi, terus la mengajak family utk jalan2 cuci mata..nasib baik la putrajaya tuh xla jauh mana kan...ku gagahkan jugak pegi time bulan2 posa nih...


Banyak jugak benda yg menarik...dan harga pun berpatutan...nak kata mahal beno tuh idak ler..nak katam urah beno pun idak jugak....kira nya rate harga yang sedang2 sahaja...

Tapi....dalam banyak2 benda yg menarik kat dalam tuh....Cuma ada 1 benda jer yg kitorg beli...


Air gas botol besaq
Sekaton = RM 24
Kira nya sebotol jatuh RM2...murah la sikit..





Chow!!

6 orang yang nak merapu jugak!:

syawalsimpsons said... [Jawab balik]

wahhh sekaton....banyak tu....G sana beli dutch lady je...

azizah :) said... [Jawab balik]

wah3x..minum air gas la gamaknya raya nanti..hehe best tak..baju kurung ada jual tak..ngehngehngeh

khairul said... [Jawab balik]

aik..shopiing air jer ker Ayung :)

cplud miera said... [Jawab balik]

alamak, dh terlepas ler. uhhuhu

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

thn sudah pernah datang, ramainya orang...serik dah

Ardini Humaira said... [Jawab balik]

bestnye... miri tade expo. sobbss :'(