Friday, October 19, 2012

Wayang | Taken 2

Kengkonon nak release pas perah otak senin ari tuh, p la nengok wayang cita nih...dah 3 minggu kot kat wayang..ntah cmna boleh pulak ter'nak' tgk wayang pulak ari tuh..haha, padahal lama dah kot x menjengah ke pawagam yg behampiran..


Nak dijadikan cita....time p nengok wayang tuh, memang aku dah target nak tido jer kat dalam tuh..aircond pulak sejuk x sejuk, panas pun xpanas...suam2..

Tapi, dek kerana ke'best'an action dlm cita tuh...buat aku rasa macam nak tunggu...what next? Emm..pasnih kenapa eh? Kenapa dia jadi camtuh? Jadi tembak ker? Mati dah ker?? Lantas...member sebelah tanya..."Laaa...kata nak tidoq tadi..." "Jap lagi laaa...." Jap punya jap...punya jap...sudahnya smpai abis aku nengok..hehe..

Tapi kan..kenapa aku rasa aku macam dah penah tengok cita nih eh? Dlm mimpi ker di alam realiti?

Hairan nih...



Chow!!

1 orang yang nak merapu jugak!:

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

aaaa cuba ingat balik he..he..