Friday, November 2, 2012

Cerita Raya Aji

Raya aji ari tuh....xda apa yg spesel pun....Sehari sebelum raya, siap2 masak rendang...Pastu, dah siap masak..balun time! Lepas dah kenyang, lapar balik, balun lagik!

Pagi raya...mummy daddy p sembahyang raya...aku duk umah...bangun pagi, mandi2 siap pakai trek jer...Jangan katakan baju raya, baju kurung yang biasa tuh pun aku xpakai..hehe...Raya 1st, xkemana...

Raya 2nd, pun pakai trek jugak! Gila bosan cita raya haku...Pendek kata..raya aji xmeriah! Dah xda nak jenguk nenek... Cuma pun, boleh jenguk kat pusara jer...

Tuh la rasanya...bila raya dah xda orang tua...masing2 pun dah buat hal sendiri....belah mummy & daddy, dua2 org tua dah xda....Beraya la kitorg 1family jer...tuh pun nasib baik adik aku balik...ada jugak la anak2 dia buat kecoh riuh & rendah kat umah....=)

Gamba nih jer la aku tepek kat sini...


Gamba raya posa ari tuh...
Suma balik.. =)

Aku ada seorang mummy, seorang daddy..
5 orang adik badik & 5 orang anak buah..
Alhamdulillah..


chow!!



1 orang yang nak merapu jugak!:

NM02 said... [Jawab balik]

raya haji ke2 mak temah kena ceri beri dik nun...mencik!