Monday, June 24, 2013

Super GT Malaysia 2013

Cerita 2minggu lepas...part2 cita backdated nih serah la kat aku..haha, bz ler kengkonon sampai xda masa nak mentaip kat blog sendiri..


1st time masuk SIC..hehe, nak p keja duk lalu lalang jer kat SIC nih haaa..kitorg dapt tiket PREE...tiket free harga RM 30 seorang...tempat duduk kat F Stand sana....saaaatttt lagi aku cita kat celah mana F stand tuh..Parking bila makin dekat, makin mahal....dekat parking P1 - P3 harga RM 20...kitorg parking kat P5 harga RM10 sekali masuk...

Kira jauh jugak nak p welcome center tuh...So, kena tunggu shuttle bus...its free...bus banyak...nasib baik xyah berebut...nak naik pun beratur jer mereka....behave org2 kitaa.. =)


Pintu masuk ke welcome center...Kat sini la tempatnya nak dapatkan souvenier ke baju bajan ker..eh, macam2 la ada...Ohh, pameran keta lama, keta baru pun ada jugak....Manusia memang ramai...aku ingatkan xramai..haha

Pameran keta....

Kat mana ada mereka, kat situ la tempat tumpuan orang ramai..haha, nih memang strategic thinking..nak dapatkan visitor, kena ada yg menarik..hehe

Hat nih pun menarik jugakkk..hehe, ada fizo omar as a duta of Drive M7...OMG, henseeemmm..

Bila dah kuar pintu pagar....baru la nampak aaron aziz....alahaiiiiii, rugi....kot x mesti boleh ambek gamba dia pula.....hensem giloss! Nak masuk baik dah malehhh...so pandang kejap dari luar, lirik2 mata ckit...hehe, pastuh cabut nak masuk tengok race dah..

Nak ke F Stand nih pun kena naik bas dari welcome center tuh...



Time race nih dah start, keta nih suma punya la bingitttttttt....mak uiiiihhhh, sampai mencucuk2 ke gegendang telinga aku...memula tuh memang tutup telinga jugak aku di buatnya...HAHA, maklumla, i nih 1st time...tuh pun orang bawak...kalau x, jangan harap la aku dapat peluang2 cmnih...hehe

Tapi...kalau aku tau la bingiiitttt keta nih suma camnih, kompom aku dah prepare ear plug awal2..HAHA

From my 1st experience, memang best la...dapat tengok live pelumbaan keta secara halal...walaupun panas terik...next time boleh p lagi, but please prepared my ear plug okeh...HAHA



Chow!!



2 orang yang nak merapu jugak!:

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

pernah tengok lumba kereta, masa tuh bujang lagi....
best rasanya Ayung...

Unknown said... [Jawab balik]

abg masih berkesempatan nk tgk GT secara live..tgk sexy girls poon best gak huhu