Friday, April 25, 2014

Steamboat @ Redwok Bangi

Okeh, since dah lama aku xmakan steamboat & jugak memandangkan aku xpenah bawak family makan steamboat yg sedap kat redwok nih,kali nih moh kita pekena steamboat meh..

Julat harga adalah seperti berikut:

Grill steamboat
Dewasa : RM33
Kanak-kanak : RM23 (kalau xsilap)

Selain dari grill yg kita boleh bakar membakar, ada jugak jenis yang biasa....yang cuma boleh celup2 tuh...yg tuh aku xsure pulak harganya bapa...Sbb kelaparan yg teramat sangat membuatkan aku xnampak harga selain makanan..haha

Okeh, sebelum tuh aku sarankan sesapa yg nak try makan kat sini, better korg booking dulu...Sbb orang memang terlalu ramai...Even time yg aku pegi nih pn, bukan ari gaji....still ramai, menunggu la kitorg meja2 yg dah sudah tuh...

Okeh moh sini aku share gambar bagi jamu mata korg..






Untuk mencuba, nih alamatnya:-


Chow!


0 orang yang nak merapu jugak!: