Wednesday, February 11, 2015

Dapat barang FREE dari Zalora!

Sapa xhepi beb bila dapat free kan...hepi se hepi hepinya..hehe

Kisah nya begini, aku dapat free voucher from Zalora atas sebab2 tertentu..hehe...xperlu la kot aku cerita sbb apa kan..

Yang penting...barang yang aku order nih....hanya mengambil masa sehari je untuk sampai ke tangan aku.. Efisyen sungguh!

Zalora nih menggunakan servis Gdex dan harus diingatkan Gdex nih bukan suma area dorg cover... Termasuk la area umah aku nih, memang dorg xcover...So, untuk memudahkan barang tuh sampai ke tangan kita dengan sendiri nya memang jauh panggang dari api la kan.. Dan xsalah rasanya kita sendiri p pickup...



Aku buat order on Isnin pagi, kemudian mengambil barang di Gdex Nilai pada hari Selasa keesokan harinya.. Mudah nyaaaaaaaaaaa shopping online...

Dan...barang yang aku beli...

Jeng..jeng...Jeng..



































From Zalora website

Kasut sport je...
Kasut sedia ada dh buruks....hehe

Thank you Zalora!!!


Chow



1 orang yang nak merapu jugak!:

Unknown said... [Jawab balik]

HEISHHH...acane boleh dapat kasut free?
**tak puas hati serta dengki.,.,hahaha