Wednesday, July 29, 2015

Join EcoHill Rescue Run & Outbac Broga Carnival

Weekend lepas hari yang agak memenatkan.. Tapi xpa, aku enjoy! Memandangkan musim perayaan pas makan, makan dan makan lagi.. Apa kata kita join outdoor aktiviti yang cmnih.. Walaupun tau kompom agak semput sebab dah lama x exercise..

1st sekali kita cita pasal EcoHill Run.. Di buat kat Setia EcoHill Semenyih.. Kawasan taman perumahan baru under SP Setia.. Complete introduction aku bagi kali nih.. Run nih dibuat dengan kerjasama St. John Ambulance.. SO bila part goodies bag, dapat la macam2 barangan ubatan contohnya, plaster, minyak cap kapak, apa lagi eh... aku lupa.. hehe



Kali nih pun join secara single mingle... So bila part ambik gambar, ambk la gambar sendiri.. Tuh pun gambar no. bip je.. hehe, without my muka... very the shy shy konon..


Ambik jer la gambar tah pape... Nih before start run...


At last, setelah penat lelah... Dapat jugak finisher medal & certificate... Aku xkisah sangat pasal finisher medal nih sebenarnya...Yg penting bagi aku bagi tiap kali join event2 camnih, dorg nya baju.. hehe, rare beb! Bukan semua orang ada.. Baju yang dapat kali nih jenis dry fit, pastu bayar pun RM30 je... kira ok la event kali nih... Abs je run, terus cabut balik..

Selesai cita EcoHill Run..
Kita cita pasal Outbac Broga Carnival pulak..


Hari yang sama, dengan kejadian run...balik terus singgah pulak ke Karnival nih.. Sempat balik umah dulu, jemput adik aku & tukar baju.. hehe, kang org kata poyo pulak pakai baju run ke sana...Masuk cuma RM3 sorg.. Amat murah dan boleh men aktiviti2 yang dorg sediakan..Contohnya macam.....


Wall climbing.. Last aku men bendalah nih 17tahun lepas.. HAHAHA.. X tinggi pun wall nih, & berjaya sampai atas.. Good ayung!


Nih pulak tunggu turn untuk men flying fox.. Game yang nih beratur punya la pnjang, sebab kawasan kat atas tuh pun x besar mana.. Plak tuh, kena naik sorg2... Memula adik aku turun, pastuh aku turun... happy beb! Syok rasa nak main lagi, tapi....... pk punya la panjang beratur, cancel kan niat kami tuh..

Pastuh men game drift trike nama nya... Bawak basikal sambil drift.. syok gak.. Nak tau basikal drift trike tuh, p la google ye.. Time men game nih kitorg xbegamba pulak.. Dah be2 je kat situ.. haha

EH??

Dah...tuh je yang kitorg men... BOleh la, bayar pun RM3... Xkan nak harap dapat men roller coaster pulak kat sana kan.. hehe..




Chow!






0 orang yang nak merapu jugak!: