Monday, November 2, 2015

Makan @ Fuel Shack Burger, Ayer 8


Kali nih kita try makan kat Fuel Shack pulak.. Asyik makan burger McD je kan, kita try burger jenama lain... Fuel shack nih aku pasan ada kat IOI City Mall, Putrajaya dulu... Tapi, time nak masuk makan tuh tengok tempat agak limited... & terperasan pulak ada 1 lagi fuel shack nih kat ayer 8, tuh yang kita try makan kat sana..

Cara nak order makan kat kedai nih, order kat kaunter... Pastu kalau nak set air & fries kena tambah RM4.. Sbb harga yang ada dalam menu dorg exclude drink & fries ok... Bila dah order, ambik air je dlu... Burger & fries korg akan menyusul kemudian...


Yang aku ambik nih untuk Cheeseburger RM12.90, harga kalau 1 set RM16.90.. Rasa sedap la, daging burger tuh lembut jer... Pastu cheese tuh pulak memang terasa la... sayur mayur banyak aku ketepikan.. HAHA..


Nih la gambar asli untuk cheeseburger tersebut... Nampak macam kecik kan, tapi agak besar jugak la kat tekak aku... Dan aku berasa kekenyangan ngan burger nih.. gumbira!


Yang nih pulak, burger original fuel shack tajuk dia... RM14.90 + RM4 untuk add on fries & soft drink = RM16..Burger yang nih lebih kurang sama je ngan cheeseburger tuh cuma, pati daging tuh lebih tebal dari cheeseburger..Aku tgk org tuh makan smpai xterabis, aku tunggu je bila dia nak offer kat aku... haha, dasar kuat makan..


Nih la hasil sebenar burger tuh, gambar yg aku tunjuk kat atas tuh gambar atas je nampak.. HAHA, isi dalam xtau...

Yang nak try burger nih, sila la p ke mana2 fuel shack ye.. Sedapppp... Harga pun bagi aku berbaloi la dengan apa yang kita makan..

More info: klik sini ye...



Chow!


0 orang yang nak merapu jugak!: