Friday, November 13, 2015

Tukar tayar hankook 175/65/14

Kali ke 3 tukar tayar... Tayar lama aku pakai tayar silverstone power blitz.. Apa yang aku peratikan bila aku pakai tayar brand nih, tayar nih agak mudah rosak... Rosak maksudnya bukan cepat haus.. tapi tayar bengkak.. AKu pun xtau kenapa... Ke sebab cara pemanduan aku.. Padahal aku rasa aku bawak keta slow je..

Tips nak tukar tayar, fisrt sekali korg kena usha harga tayar kat internet... kadang2 ada blog yang bagi info pasal harga tayar dan jugak review sesuatu tayar...


Hankook
175/65/14
RM 146 (include GST)


Kali nih aku tukar tayar kat semenyih pulak... Saja duk tanya, sekali kedai tuh bagi harga yang reasonable la untuk aku tukar.. Dan orang kedai tuh pun buat xsampai setengah jam... Kedai yang aku buat nih ngam2 kat pekan Semenyih... Berdepan dengan hentian bas Semenyih yang tidak diguna-pakai tuh.. hehe



Pusat Servis Tayar Auto Care
Pekan Semenyih





Chow!



0 orang yang nak merapu jugak!: