Friday, April 16, 2010

2day is PRIDAY

Yuhhhuuuuu.....
ari ni ari Jumaat....suko lak ati aku aiiii.....
sok sabtu, blh membuto melebih2...haha

dlm seminggu ni kja, rasa tensen yg teramat sgt...dh la bos baru duk kt blakang nia ha....nk bukak fb pn tetakot jo....tp di sobab kn aku ni dh geram sgt....aaahhhhh, lantak la, pedulik hapa aku...aku redah jer bukak fb..tp sesikit jola...lelobih kang, kena sound lak den kang....yang paling x leh bla btl....time kitorg turun minum, dio pun samo ambik kesempatan guna pc kitorang nia ha....layan fb gak deh.....blasah kang...dh la buek muka slamber jerk....peh tu guna pc kitorg x ckp apa2 pn...mentang2 la ko tu ku...ceeehhhhhh.....

ahhhh...mls la aku nk cita pasal dia tuh.....tp ada 1 bnda yg kurang menarik pasal dia..tp menaik utk dikongsikan bersama2...hahahahaha....dia ada bau keti siotttttttt......bkn aku kata, tp cik sapur yg berkataaaa.....blh tahan jugak cik sapurrrrr nih........mulut dia slmaber dek jer sound....

Sok....aku ada planing dgn ayu....xtau la jd ke x.....hahaha, di0 nk banjo aku mkn kek sr...sodap wooo.....korg nk x...nk poie boli kn utk diri korg sendiri yo....den xdo duit...sobab tu ayu banjo den..


m00d : cm bangang ckit....

0 orang yang nak merapu jugak!: