Saturday, April 17, 2010

Hissshhhhh.....

Aku baru balik dari tengok bola negori lawan kelate.......yang aku x puas ati tu blh kalah pulak...dh la main kt tempat sendiri......bengang yang teramat sgt aku....


1st half main....kelatan dh score 1...yg negori pulak...tercongok2 nk cari gol...peluang depan mata punya la banyak....aku ras0 klu di sumbatkan suma peluang tu, mau 1st half negori dh m0nang 8-0 agk eh.....hishhh....tekanan....abis jer 1st half...result still kelantan mendahului ngn 1-0..


time break 15 menet...ado la pulak adegan yg agak ntahpap0ntah (o_0) yang x sodap mato nk pandang....org negori lak tu yg buek perangai...ni ntah org dr cer0k mano la ko kuar agk eh....main baling2 mercun la...main baling2 botol la....hish.....sungguhhhhhh x bertamadun.......mmg sah org yang duk baling2 tu org utan agk eh...korg baru teng0k dunio ko woooooiiiii!!!!!!


2nd half.....dgn harapan negori akn buat yg terbaeeekkkkk... tp still the same gk....hiiissss.......menet ke bap0 ntah, tp yg pasti eh awal permainan....kelate dh sumbek lg 1 gollllllll.......dan den kecewa........TEKANAN melanda....~~~~peh tu , baru la negori sumbek kan 1 gol......xlamo pas tuh....kelantan masuk kn gol yg ketig0....ujan pun turun dengan lobek....po laie, aik aku ajk daddy aku balik..dari aku duk kt c2....makin melambak2 lak gol kelate kang....

Cissss....paper utusan pg nih,

JUARA FA REBAH

agak jurang asam k tajuk paper ni...huhhhh, lantak la.......

m00d: menyampah.....

0 orang yang nak merapu jugak!: