Saturday, May 1, 2010

deting meting TIME!!

its my deting meting time wif ayu.pidaus....yah0000, akhir nya terlaksana jugak...dh lama pospon..hik2...

Puan ayu.pidaus
, (waaaahhh...title puan wehhh....hihi)

timo kacih bebanyak sobab banj0 aku mkn kt secret recipe yang bil nya bjumlah rm50++....mahal tp s0bab ko banjo, x teras0 la mahal eh tu...haha (kuang asam b0i nyo mber kn...hik2)

n tim0 kacih jugak s0bab dengan penuh kesabaran ko menunggu hP aku siap td...klu k0 xsbar pun, ko tepaksa gk sabar, s0bab eh....xkn ko nk balik naik bas lak kn...hihi, dh la ngn perangai budak kecik kt bank tu..menyakitkan hati bt0l...semak!!~~nasib x ringan kaki ko nk sepak budak tu....klu x, kompom melambung..haha

dh...xd0 apo lagi nk tulis....
'
'
'
'

ada pantun 2 kerat,
'
'
'
'
'
'
'

tima ksih daun keladi....
lai kali blanja la lagi....hihi




2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

tang bodak kocik tu, baru den teringat. memang dah ringan dah kaki den nak menyipak dio. momokak yo macam kito kona ngan dio pulak. sib baik dio sonyap jap time den pandang dio tu. tu pon raso cam nak bagi penampa pon ado.. huhu...

AYuNG said... [Jawab balik]

peh tu kn..0mak eh masuk, blh lak j0long2 kit0....
blasah kang tau la...
mcm la kit0 lak yg kacau ank di0...
ceh, bersepahhhhh bt0l..!!