Saturday, May 29, 2010

engagement my kazen

Hari ni kazen aku tunang...majlis nya boleh tahan meriah gak la....tunang nya tuh org banting..dekat jerk..kenduri tadik buat kt umh dia kt kajang jer...s0, xda la jauh mana dr umah aku...dan macam biasala, aku jadik tukang conteng muka kat sana....hihi...

Malas nk cita pepanjang..tgk je la gambo2 yg ada nih yer...




..sila klik pada gamba untuk lebih tumbesaran..
m00D: maleh nk upload bebanyak


ni ha...tadik time org suma dh beransur pulang..ada la nenek tuh dia bg aku sireh dr sireh junjung hantaran...dia suh aku kunyah sireh tuh....hihi, tentu korg suma tau sebab apa kn...




Blogger Templates

4 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

mcm dah pernah bagi je petua tu kat ko. hehe...

tuan punya daun sirih tau ke nenek tu cilok daun sirih dia? huhu...

AYuNG said... [Jawab balik]

tau xpa..hihi...
awa xtau pun nenek tu ambik sireh tu bg kt aku....
tp ibu ayh aku tau....
hua3....
mudah2an, manjadik petua tuh...

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

ontah2 sok sekali berduo ko ngan dio tak?? hehehe.. berapa lama weh dia ikat? bilo nak langsung tu?

AYuNG said... [Jawab balik]

haha...kuang asam ayt ko....
klu x silap den, bln 1 taun dopan kot dio nikah....
hua3...lg sorg nk nikah dh wehhhh....hik3...