Thursday, June 3, 2010

Melaram wif my daddy

Ari ni ari khamis....org2 yg kja gomen kena pakai bju batik..tp bukan itu yg aku nk cita kat sini...cerita nya cam ni...


Gelak kasi manis ckit....hihi


Aku nak bagi tau aku melaram dengan baju batik baru...daddy beli kn kain ni time ada pesta kraftangan kt sebelah ni ari tu....mummy pun dapat kain ni sepasang...tapi, baju mummy x siap lagik...jadik, dengan itu...aku mendengki kan mummy pagi tadik sebelum kuar g kja dengan buat posing ala-ala artis smbil bekata..."cantek x?? cantek x??? mummy dengki x??? jelez x???"...hihi..


w0keh, teng0k la gmba2 kt bawah ni time aku smpai opis pagik tadi...berfoto mania sat ngan daddy...sedond0n kn kit0rg..ni x termasuk mummy lagik ni..


wokeehhh, daddy...sila posing..



alamak, jauh lak akak yg tlg ambik gamba kan ni pokus...


yg ni canteeekkkk.....;D




Blogger Templates

0 orang yang nak merapu jugak!: