Monday, May 3, 2010

t0long..ada PENCOPET disini!!

aku br jer pas bukak bel0g puan ayu.pidaus....dan aku dapati gamba2 aku telah di COPET.....

TIDAK!!!!!

aku rasa cam nak report kat daddy.....hishhh, xleh3....kecik sangat daddy aku tuh....aku nak report kt mummy la......hissshhhh, lagi x boleh..mummy aku tu siren dia jer yg kuat..tang lain x kuat....klu cm tu, aku nek report kat abang pulis la.....abg pulis, tg0k ada seorang minah cil0k gmba dari bel0g sy...(smbil menunjukkan muka menggoda..haha, menggoda la sgt!!) hishhh...xleh jadi ni...aku rasa last choice, aku nak report kt PM....haha, nasib la ko puan ayu.pidaus..mesti kena masuk l0kap kt dalam umah..haha.....



p/s: puan ayu.pidaus..nti aku angkut k0 pegi yer..cian k0!! hik3...

2 orang yang nak merapu jugak!:

sticky picky said... [Jawab balik]

huh! hampeh... haha... weh, confirm den nak poie ni...

AYuNG said... [Jawab balik]

haha....
sabtu p0tang y0....
nti den tny0 dbab dlu....
ajk paih skali......