Sunday, July 25, 2010

Eclipse : Busan

Semalam p tengok cita eclipse...busan....xla best sangat pun..hampir nak tertido...

Nak x nak, kena layan jugak kan...tiket dh beli...

Terlalu banyak aksi yang mengarut ke laut....tang lawan2 tu ckit yang teramat sangat...

Jadi...bapa bintang aku nak bagi untuk cita nih...??

NO bintang...(zalim haku nih....)


**Kesejukan yang teramat sangat kat dalm tuh...pasni nak bawak toto la masuk wayang..hehe


6 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

ya betul... eclipse gila babi bosan!! aku rasa lebih kot 10 kali aku menguap. haha...

motifnya cuma nak bagi tau bella tu nak kena bunuh. yg lain2 tu, aksi romen2 je lebih... yucks...

pehtu aku jumpa idayu af2 dgn boyfren dia. sama2 huduh. hahaha....

AYuNG said... [Jawab balik]

hahaha...

ko ni dah temasuk cito len lak nih....tp best gak cito tuh...

hehe..

ko tesompak ngn deh kek mano??? ko nengok kek no???

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

x best la.. lembab gilo nak mampos.
ko raso best tang mano? tang romen2 tu ko? HAHAHAHAHAMPEH....

better newmoon lagi.

den tgk kek jjS2 la. agak eh balak dio duk area tu kot.

seruis huduh. bf dio pon samo pesen ngan dio gemuk huduh.. haha...

AYuNG said... [Jawab balik]

den bukan kato eclipse tu best la, cito len tu pesal cito dak hidayu tu lah...

eh, cop2.....ko nengok kek sban 2 ko? ko nmpak minah tu kek sban 2 gak ko??/ wahhhhh...kagum.....

apo ko x mintak sain...ehhe

Ayu.Firdaus said... [Jawab balik]

buek apo ambik sain dio, dio bukan pemes pon.

bontot bosar. HAHAHA...

AYuNG said... [Jawab balik]

hahaahhahaha....
gelak gajah......hehe