Tuesday, August 3, 2010

Aku tanya..aku jawab..

Kenapa aku PERLU ada bel0g??

1 keperluankah untuk aku??

Jawapannya:

Meh cni aku nak st0ry sikit....

Sebab aku ni suka bercerita.....mmg terlalu suka sesangat..sampaikan, (sampaikan la salam....) kekadang payah nak st0p..nak2 bila jumpa ngn puan ayu.pidaus....fuhhhh, mau xhenti2 becerita.....kikiki, penah dlu..tme melanjutkan pelajaran (macam la gempak sangat bunyik nya kan...) padahal blja kt Giat jer pun, seingat aku...ada kot cuti dlm seminggu....seminggu x jumpa puan ayu tuh....maka, selepas je seminggu bercuti, (dikatakan cuti semester...huh, poyo abad...) kitorang punya cerita......dr atas moto....nak g ke kelas, bawak lak dalam kelas, bawak lak atas moto nak balik.......full tank tuh cerita....apa yg kitorg burak kan??? mestila isu2 semasa....gusip?? sikit2 jer....xbaik gusip2 ni....kan puan ayu.pidaus kan...hehe...kelakar la weh tme tuh....tapi, skng ni payah ckit nak burak ngn puan ayu, bak kata dia.."ko tuh zb bona..."

Sebab yang selanjut nya, kenapa aku nak ada bel0g??

Sebab....kalau kat umh, aku x tau nak cerita kat sapa....nak cerita ngn mummy, kompom jawapan nya: " aaahhhh....seb0k la kau......" ni jawapan standart mummy, mmg aku dah paham sangat dah....tu pasal aku maleh nk cita apa2 ngn dia...klu cita ngn daddy pulak, daddy jarang ada umh....payah ckit kalau nk burak...kalau daddy ada masa pun, masa lebih ke kebon....dll....tapi, hakikatnya....aku lebih banyak burak ngn daddy dari mummy.....hua hua hua..

Oleh sebab itu...

Ini jer la cara untuk aku becerita....aku cita kat cni, pastu...aku balik yg baca....kira orite la tuh kan....ngeee~~~~


2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

KAH KAH KAH...

cito ko ni memang, buek den nak tegolak yo.. hua hua hua...

mummy ko mmg, den dah paham bona dah. hehehe...

gm rasah nak buek reunion. nak join x? den pollow ko, klu ko join den turut serta la..

amacam??

AYuNG said... [Jawab balik]

tau xpo...
kah3....
mari kito golak beramai2.....

yg lelain dh reply kek fb yo....
hua3