Wednesday, August 4, 2010

Nak yang ini.....


Aku mau yang ini.......

Cuba bayangkan kalau aku drive keta ni, mesti syioookkkk kan....

& cuba bayangkan jugak daddy n mummy aku duk kt blakang....

FUHHHHHHH!!!!!!!!!

Naaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk........................!!!!!
.
.
.
p/s: aku x idamkan keta sebesaq bigfoot, aku jugak x idamkan keta semahal ferrari...cukupla yg ini pun sudah memadai....huhuhuhhuuuu.....



3 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

myvi ni seruis terlalu girly bagi aku. tp ok la dari berwarna ijau, sebijik mcm keta katak. hehe...

sok2 loan ko dah lopeh buleh la rembat sebijik. pehtu buleh bwk den jln2.. ahak ahak... :D

AYuNG said... [Jawab balik]

hua3....
ko doakn la den...
kompom bwak ko jenjalan punyo...

mmg girly abis, tp den goma kaler yg len dr yg len...hehehe...

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

yuhu... bilo nak dapek keto baru ni?

eceh, den lak terlobih eksited. hehe...