Saturday, September 11, 2010

Raya ke 2 kat Lumut...

Semalam pas sembahyang Jumaat, gerak ke Lumut..kan aku dh cita dulu..mummy aku beriya nk kesana nk jumpa cucu.....rindu katanya...aku pun sma gak....

ODW ke sana,keta banyak...ada la jem ckit2...tp aku x bawak roti la pulak kn..redah je la jem tuh...(ni ayat HIM, sllu kena kn aku cm ni....hihi)...penat woo drive klu keta banyak...

Pastuh tadik gerak balik cni...gerak dalam kul 12 pastuh smpai umh kul 6ptg....Alhamdulillah, selamat sudah smpai umh....

Wah...besh nya Ija tdo......Ibu yung nk j0in buleh?? zzzzzzzzzz.........

Ni time nk gerak balik, trun dr umh........Ija kena kjut ngn ayah eh suh bangun, terus pakai selipar...mata pun x bapa nk buka lagik....

Kat bawah...sempat jugak ambik gmba 1 family.....

Dalam keta pun sempat jugak.........mana2 pun dan aje.....kikiki

Ibu yung ngan Ija........leb u~~~~


0 orang yang nak merapu jugak!: