Sunday, September 26, 2010

weDDing Yati azmi


Alhamdulillah....

Akhirnya.....bersatu jugak jugak member aku ni ngn ezee tuh....macam2 dugaan korg tempuh....selamat dh ke jinjang pelamin....tahniah beb....semoga bebahagia ke anak cucu yerk..

Macam biasa la, soklan yg sama jugak aku dapat.....aku cuma mampu menjawab, "InsyaAllah...klu ada jodoh, ada la....." ternyata...mmg aku letih dgn soklan mcm nih...tp apa nk buat, mulut org xleh nk tutup....

Ni pulak, gmba aku yg menyelit antara bebudak dorg nih...tu pun ambik pakai kamera hp jerk....pecah kan..sungguh x cantekk kan...tp aku nk jugak letak kt sini....hihii....





2 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

ni yati budak bukit rokan tu ke?? hihi... main tibai je ni.

wa, mcm hebat jek bunyi dugaannya tuh.

xpe, kalau dah jodoh memang tak kemana. mcm diri ku... asam di darat ikan di laut. dalam periuk bertemu jugak. kui kui kui. :p

AYuNG said... [Jawab balik]

yer betullllllll...mana tau nih??hehe...

macam penah ku dengar peribahasa ko tuh, tp di mana ya......hihi