Wednesday, September 29, 2010

Yehzaaa....dapat jugak makan kat redw0k, BB Bangi!!!

Seronok bangat nih!!!

Dapat jugak makan kt redw0k, bangi.....ala restoran stimbot yg baru tuh....mmg best la....lg best dr kodai pak johny....siyezzz!!!! xcaya korg p terai...

Kitorg terus gerak dr opis...mengikuti jalan lama sahaja ke BB bangi...akibat dr aku yg xtau jalan dalam boleh tembus ke Jln reko, Kajang...lalu aku memfollow keta k. ummi...Kak, sungguh org xmo ikut jalan yg akk bawak ni lagi dh....kata aku dlm ati memandangkn keadaan jalan tuh sungguh bebumper2 dan belopak2 sesuka ati....

Makan kt situ, kira ikut kepala.......1 kepala : RM 30 utk yg jenis blh bakar yg cm kitorg makan nih....RM25 utk yg jenis stimbot biasa....Bis, kalau org tuh ada byak kepala kira cam na eh?? Eh...hihi...Kuah stimbot dorg ada 3 jenis....blh request klu korg nk sup biasa ker, sup herba ker atau pun sup tomyam....tp tomyam dia mmg mantap beb.....terasa lagi kt tekak aku nih...hehe...

Utk harga tuh, korg blh makan apa je yg korang nk, mcm dorg punya slogan 'EAT ALL U CAN'...bagi sesapa yg kuat makan, mmg x rugi....tp bg sesapa yg baru nk terai pun ok what dengan harga tuh..korg blh mkn stimbot, blh mkn nasi goreng, kuew tiaw goreng, ayam apa ntah nama dia, sedap gak....buah2, desert askim....suma korg blh mkn....amacam?? menarik x??

Tapi.....(ada tapi okayyyy...) korg klu g pun kot yer pun kuat makan, jangan ambik banyak2 tau...sebab kat situ, dilarang membazir....kalau korg xabis kan bahan2 stimbot yg korg ambik tuh, korg akan di kenakan cas 100g=RM 10...aku nasihat kan ambik sikit2...x ckup blh topup lagi...xda hal punya....

Macam biasa la, mesti ada gmba kn..hehe, meh tengok...

Tengok kat tempat aku mkn tuh, yg tengah angkat sudu tuh..tengok clear kn tempat aku..suci jerk...ternyata, aku kurang makan...hihi...awwwww, sangat memerasankan diri..

Makanan yg diambik tp x abis....ni sapa punya makanan nih?? sila mengaku....hihi, ehhhh....ni aku punya pinggan nih...tp aku xmakan mr.crab tuh....ni mesti yana letak nih....

Baju dh ala2 dh kaler.....dr kiri, yana, aku..n bella....

Bos muka yg puas....penat makan bos?? hihi....sebenarnya dia duk tunggu kazen dia x smpai2 lagik, smpaikn kitorg dh abis makan pun....

Uhuk2..muka teharu dpt adiah....teharu ker?? Hah..aku tau dh, mesti bos jawab, xda mknanya nya kn....nk nangis eh?? hihi....prezent ni sbb buzday bos ari tuh 22hb Sept.....

Drop kn mereka ber5 kt komuter UKM....yg si yana tuh, gila vogue..sekali kena nek train..tu la, suh drive xmau kn....

Tengok dalam komuter pun sempat jugak begamba.....agak dengki jugak aku!!!! hihi

Pendek kata, makan kat redw0k mmg terbaeeekkkk la.......................


0 orang yang nak merapu jugak!: