Saturday, November 20, 2010

Hepi buzday daddy

Baru balik dr meraikan hari lahir daddy...

Hua hua hua...

P makan jer, kat Kawan Kopitiam, Bangi...
Kedai nih dengar2 nya kedai ezzah aziz fawzy..pengacara tv3 dulu...

Antara menu yg kitorg oder...

Ni namanya nasi goreng shezuan..betoii ker aku eja nih??

Ni pulak nasi goreng Yam Chuan...(yker? cm pelik jer kan...)

Ni spesel ckit...kuew tiow shezuan....banyak gila...kenyang makan, siap blh kongsi lagik!!


Gamba macam nih HARUS ada...adeh!!

Gamba aku PERLU ada....hehe

Budak nih dah pandai buat PEACE!!! Tiap kali nk begamba jer, dia mesti cakap nk peace...makna nya dia suh ambik gmba dia lah tuh...gilakkk kamera budak nihhh!!! hehe....

Kopitiam nih bg aku kalau nk dikira dr segi harga, mmg murah la....tang makanan pulak, mmg best la...tp adik2 aku cakap x ckup...sbb dorg nih kuat melantak....tp kalau dr segi servis macam siput....lembab bebeno.....pelik haku.....Ermmm...xpa la, at lease dpt jugak merasa makan kt cni kan....kodai ezzah aziz fawzy ni ha.....

4 orang yang nak merapu jugak!:

Ayu Firdaus said... [Jawab balik]

ija ija... hehe... comey..

takpe, nanti aunty dah beli slr. kita peace banyak2 ye... peaceeeee...!!

AYuNG said... [Jawab balik]

cettt....aunty yer...hihi

Merryn said... [Jawab balik]

Happy belated birthday to your daddy :)