Sunday, November 21, 2010

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 1

(aku copy paste jerk tajuk dia tuhhh, maleh nk taip balikkk....hihi..tu yg panjang bebenorrr tuhh....)


Heri anak si Potter dh bosarrrr.....

Okay2...sambung yg taun lepas punya cita....

Dah nak abis pun heri poter nih....ni part 1...kisah nya: pasal 3 org budak tuh (ala...yg ada kuasa sihir tu la...) kuar dr negeri dia kot...sbb nk larikan diri dr org sihir jahat yg carik dia tuh...pastuh dorg carik 1 bndalah yg buleh kalahkan kuasa sihir org jahat tuh...(pepandai jer aku nih, ntah yer ntah x agak ahhh...) Nak tau lebih lanjut, p la tengokkk....x kose nk citer..hehe..

Mmg best la...x rugi tengok....tapi yg aku masih x paham, pesal la org jahat tuh nak benarrrr ngn si herry tuh..pelik2....

Okehhh...tunggu la sambungan nya...yg last next year...kalau x silap aku, bln jun ke julai tahun depan ntah.....




Psssstttt...tapi kan skang nih tgh hot kat panggung cita 2 alam...ala, dr Romzey punya filem tuh...aku dengar meletop2 kutipan dia....kalau korg di beri pilihan, korg nk tengok cita mana??? hahaha.....lu pikir la sendiri.............


0 orang yang nak merapu jugak!: